Sven-Harrys

Bilder lånade från sven-harrys.se och svenharrys.com
 
 
Ikväll efter jobbet ska jag möta upp en vän för att gå till konstmuseumet Sven-Harrys. Jag slängde ut frågan lite spontant bland några vänner igår och vilken tur jag hade att en av dem nappade! Annars är det att vara ute i god tid som gäller.
 
I alla fall, helt plötsligt hör jag om Sven-Harrys överallt från att inte ens vetat om dess existens innan. Just nu har de två utställningar. Textil intarsia och Sköna juveler. Det ska bli väldigt kul att kolla in massa smycken med tanke på min branschtillhörighet men också textiltavlorna lockar. Efteråt äter vi middag i museumets restaurang som jag har hört en del gott om. Men först arbetar jag långdag på jobbet, 07.00-17.00!
 
Hoppas ni får en härlig kväll!

Postat av: mamma

Det var en lång dag <3

Svar: Ja, men det gick förvånansvärt bra faktiskt :)
Anna

2015-09-17 @ 00:15:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: