Lista i september

Jag tänkte börja köra en lista i början av varje månad med hur jag vill att månaden ska bli. När den är slut kommer självklart en uppdatering om hur det gick. Så här lyder den första listan!
 
Huset - Vi ska få till tre besök från olika firmor för att få offert på dränering och murarbete.
 
Pyssel - Jag ska sätta upp Oscars gipshänder på någon vägg i huset. De har varit inramade i några veckor nu...
 
 
 
 
Baka - Minst två olika bak ska jag få till. Det ena är redan avbockat. Jag gjorde en blåbärscheesecake i helgen. Mums! Bilder och recept kommer.
 
Välgörenhet - Jag skänkte 500 kr till Radiohjälpen i förra veckan som ska gå till flyktingarna. Jag vill ge mer.
 
Ego - Jag ska göra något kul/trevligt/rofyllt bara för mig själv.
 
Träning - Måste komma igång med träningen nu när sommarledigheten är över.
 
Familj - Jag ska uppvakta min man lite mer <3
 
 
 
 
Piff - Jag ska unna mig mer snittblommor. Vaserna är till för att användas!
 
Jobb - Det projekt jag arbetar med ska börja flyta på bättre.
 
Bilder - Fler bilder ska redigeras. Jag ska också beställa bilder på Oscar att rama in och sätta i hans bok.
 
Då så! Då har jag något att gå på. Kul, vi får se hur det går :)

Postat av: Karin O

Rolig lista och vad gott det ser ut:)

Svar: Ja, jag tänkte att det är ändå så många som gör lista om hur föregående månad har varit så jag tänkte att det skulle vara peppande (för mig) med en lista på hur jag vill att månaden ska bli. Kakan är en fransk royale paj, recept från Leila Lindholm. Jättegod! Googla :)
Anna

2015-09-08 @ 13:05:09
http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: mamma

Heja Anna! Jag var på gymmet idag :)

Svar: Bra mamma! Jag ska försöka pallra mig iväg imorgon :)
Anna

2015-09-08 @ 15:53:44
Postat av: Carolina Thoor

Hoppas du hinner bocka av lite av dessa på denna långa månad! :D

Svar: Tack! Det ska nog gå bra :)
Anna

2015-09-09 @ 08:34:03
http://knaset.blogg.se/
Postat av: Daniela

Guu, va go den pajen såg ut, kan inte vänta på receptet.

Svar: Bilden är på en Fransk Royale paj. Receptet kommer från Leila Lindholm. Googla! Blåbärscheescaken kommer senare :)
Anna

2015-09-09 @ 08:42:57
http://viktdagar.blogg.se
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Super härlig lista - å skönt att ha en liten "plan" för framtiden - något att fokusera lite på!

Å ja - snittblommor i massor ska vi ha! Sån vardagslyx!

KRAM

Svar: Ja men visst, jag kände verkligen att jag behöver något mer överskådligt. Tiden går så fort och det är så lätt att man bara flyter med. Nu har jag något att titta tillbaka på när jag känner att jag tappar bort mig :)Kram
Anna

2015-09-09 @ 08:47:41
http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Magda

Vilken kul idé med en månadslista :-) Tror jag ska ta efter

2015-09-24 @ 08:21:02
Postat av: Magda

Vilken kul idé med en månadslista :-) Tror jag ska ta efter

Svar: Det får du gärna göra :) Länka om du skriver ett inlägg, kul att läsa andras listor.
Anna

2015-09-24 @ 08:21:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: