Höst med dunder och brak

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Bild från landet tidigare i sommar.
 
Igår kom hösten med besked och den fortsätter visa sig idag. Ordentligt med regn och blåst på vägen till jobbet. Och vilken skillnad det är att gå upp såna här dagar. Det är så mycket mörkare än i måndags då det var fint väder. Verkligen som att hösten är här på riktigt i samband med månadsskiftet. Jag känner till och med av vintern i och med de mörka mornarna. Men. Jag tycker det ska bli mysigt. Visst, det är inte jättekul att gå till jobbet i snorblåst och regn men om vi önskar att inte allt för många dagar blir sådana så kommer det bli en bra höst.
 
Nu, jobba jobba jobba!

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Hej, idag svara jag på en av dina frågor i bloggen - självklart länkar jag även till dig!

Hopppas du får en skön dag!
//Angelica

Svar: Hej!
Ja, jag läste ditt finfina inlägg och blev jätteglad. Både för länkningen och för att du tog upp min fråga. Tack! :)

Ha en fortsatt fin kväll!
Anna

2015-09-02 @ 12:34:59
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: