Snicker doodle mix

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
När Johans mamma och Ken var i New York i våras köpte de med sig lite present hem. Bland annat den här Snickerdoodle cookie mix. I helgen passade jag och syster på att baka dem. Enkelt och i sann USA-anda säger jag Oh My God! Sååå fantastiskt gott. Faktum var att två av oss åt tre kakor på raken och jag åt två. De ser kanske inte så roliga och lockande ut men desto godare var de! Jag letade faktiskt genast upp ett riktigt recept på Snickerdoodles som jag ska försöka mig på här i närtid. Hoppas de blir mumsiga de också. Höga förväntningar nu!

Postat av: Harriet

Härligt att dom blev goda. Om ditt recept bli bra vill jag gärna Ha det.😋

Svar: Det ska du få :)
Anna

2015-10-06 @ 19:42:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: