Oiidesign enligt mig

Bilder lånade från oiidesign.se
 

Att shoppa är ju fruktansvärt roligt. Jag brukar surfa runt efter kläder till Oscar lite titt som tätt. Nu senast hamnade jag hos Oiidesign som har massa fint. Jag har själv inte handlat där innan men hittade direkt några snygga tröjor som jag kan se Oscar i. Det är kul för de har många märken som man inte ser alla andra i. Till exempel Molo, Nova star, Mini A Ture och Ebbe kids. Dessutom är de från min hemstad Göteborg och har kläder till små och stora barn. Så kom ihåg Oiidesign om du inte hittar det du söker i de vanliga butikerna, där finns massa snyggt!
 
 
 


Postat av: mamma

Den med räven var särskilt fin :)

Svar: Ja, det tycker jag också. Och valarna gillar jag med :)
Anna

2015-10-30 @ 17:17:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: