Julklappsfunderingar

 
 
 Bild lånad från lekmer.se
 
 
Eftersom Oscar länge har tyckt om att titta på Babblarna så tänkte jag att han ska få dessa små söta figurer i julklapp. Jag undrar om han kommer förstå vilka de är när paketet öppnas. Det skulle såklart vara roligt om han kände igen dem och sken upp. Vi får se. Den som väntar på något gott. Jag har en rabattcheck på Lekmer så jag tänkte passa på att använda den till dessa och ett barntallrikset från Babybjörn. Jag har sett dessa tallrikar lite här och där och tycker att de verkar väldigt smarta. Upp till bevis!
 
 
 
 
Bild lånad från lekmer.se

Postat av: Karin O

HAHA olivens nya favoritleksaer här hemma... Babyarna alltså:) Så kul att han FORTFARANDE älskar dem... har minnen från när han bara var någon månad och den appen gjorde det möjligt för oss att åka bil/taxi i Shanghai... nu vet han vad alla heter, leker själv att de pratar med varandra os.v:) säger bara, köp dem!:)

Svar: Vad roligt! Hoppas att Oscar också kommer gilla dem så mycket. Han tycker fortfarande om att se på Babblarna även om de får tävla med Teletubbies, Stadens hjältar osv på Youtube :)
Anna

2015-10-09 @ 08:10:48
http://kakansemlanoliven.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: