10 frågor & 10 svar

Åå! Jag hittade en lista hos Angelicas värld som jag tänkte kopiera rakt av. Här kommer 10 frågor och svar om mig.

 

1. Hur lång är jag?

Jag är 170 cm prick! Lagom lång tycker jag.

 

2. Skostorlek

Även där är jag ganska medel. Jag pendlar mellan 38 och 39. 

 

 

 

 

3. Kaffe eller te?

Te alla gånger! Jag har absolut inte blivit så vuxen att jag tycker om kaffesmaken. Tur att te har blivit nästan lika vanligt som kaffe. Man behöver aldrig be om det på bjudningar.

 

4. Favoritdoft

Romance från Ralph Lauren är absolut en favorit. Tycker också om Naomi Campbells Signature EdT och Wild Pearl EdT.

 

5. Bästa dagen på året

Jag måste hålla med Angelica som jag snodde listan från att både min födelsedag och julafton är två favoritdagar. Precis som hon skrev så älskar jag paket. Lika mycket att ge som att få. Kanske lite barnsligt det här med att tycka om paket så mycket men där kommer jag nog aldrig bli vuxen heller, även om jag kan gå med på att hålla nere mängden till en rimlig nivå. 

 

6. Favoritstad

Jag vet inte om jag har någon faktiskt. Visst tycker jag om både Göteborg och Stockholm som jag båda två räknar till mina hemstäder. Men det finns så många härliga städer som jag har besökt i Europa och jag är övertygad om att jag skulle trivas lika bra i dem. 

 

7. Är jag beroende av något

Familj och vänner såklart även om det kan gå långt mellan samtalen ibland. Choklad vill jag helst inte vara utan och inte heller alla bra TV-serier som jag och Johan tittar på.

 

8. Blomman som jag skulle kunna köpa året om

Rosor helt klart! Jag har gått från att tycka att de är ganska tråkiga till att bli min favoritblomma. Jag uppskattar verkligen en blomma som är hållbar och rosor kan stå två veckor eller mer om man tar hand om dem och har lite tur. Sen gillar jag såklart också ranunklar och pioner.

 

 

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L

 

 

9. Vad ligger alltid i min handväska

Förutom det vanliga som nycklar, plånbok och telefon så finns där ett paraply, hörlurar, småkrafs och en necessär med lite allt möjligt.

 

10. Favoritplats

Sommarstugan i Nössemark. Det är så lugnt och skönt där. Oscar kan springa omkring utan att man är orolig för en stor väg i närheten och jag kan andas ut.

 


Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va roligt att du svarade på frågorna!! Så kul att läsa dina svar!

Svar: Ja, jag tyckte att det var bra men enkla frågor. Jag tyckte själv det var väldigt kul att läsa dina svar så därför kände jag att jag ville sno den rakt av :)
Anna

2015-10-26 @ 19:42:43
http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Anna Sofia

Roligt att läsa :D Rosor är så fina! Och speciellt att man lätt kan torka dem så är lite lika fina ännu längre :)

Svar: Vad kul att du också gillar rosor! Ja, de har verkligen många kvalitéer :)
Anna

2015-11-02 @ 12:50:56
http://annasofiaphoto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: