Shopping på Clas

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
I onsdags åkte jag ju hem från jobbet lite tidigare på grund av misstänkt feber hos Oscar. Han hade ingen feber men spydde däremot efter middagen. Något mer kräks blev det inte och han var en liten duracellgubbe efteråt. Men man måste ju ändå vara hemma minst 48 h för att vara på den säkra sidan. Magsjuka kan se olika ut hos olika barn. Vissa kräks hur mycket som helst och andra kanske bara en gång och sen är det bra. Men man är ju lika mycket smittbärare för det.
 
I alla fall. Eftersom han inte har varit särskillt sjuk dessa dagar så har vi gjort några ärenden. Igår gick vi in på Clas Ohlson för jag skulle köpa ramar. Men det blev lite mer än så. Den fina granen ska pryda Oscars rum nu i juletider. Batterier till. Fläcksuddare som jag har hört ska vara bra mot fläckar på möbler. Tuschpennor att använda på textil. Alltså när jag var liten tyckte jag att Clas Ohlson var värsta tråkiga gubb-butiken. Men de har shapat upp sig måste jag säga. Eller så är det jag som har blivit äldre... En blandning! :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: