Jul på Rosa skrot

 
 
Idag tränade jag för första gången på nästan en månad. Den sega förkylningen verkar äntligen släppa så nu är det bara lite sporadisk snuva kvar. Jag har av den anledningen behövt boka av mitt sista PT-pass två (!) gånger. Men nästa fredag, då ska det bli av!
 
Tror ni jag blev glad när jag såg att de hade julpyntat redan nu?! Jätteglaaad. Nu åker stjärnorna upp i fönstren där hemma när som helst känner jag!
 
 
iPhone 5s
 
 
Det finns en stor griffelvägg på Rosa skrot som alltid är fullklottrad. Nu hade de suddat bort allt och börjat om. Då passade jag på att ta en grön krita och skriva "mig". Men det gjorde jag efter att bilden togs. När jag läste "Jag tränar för..." då var det just det ordet som dök upp allra först och bara kändes väldigt självklart. I det långa loppet så är det egentligen bara mig själv jag tränar för även om mina nära och kära såklart kommer påverkas positivt av en glad och frisk Anna.
 

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men så härligt med lite jul!! Tror minsann jag ska tjuvstarta lite här hemma i helgen!

Svar: Jag med! :D
Anna

2015-11-19 @ 17:32:27
http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Catrin Monica Sandberg

Vilken gullig rosa gran :)

Svar: Eller hur, så klockrent med en rosa gran på ett rosa gym :)
Anna

2015-11-19 @ 21:32:33
http://Catrinmonica.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: