Första advent 2015


Trevlig första advent på er! Idag har jag inte gått utanför dörren. Det har regnat och blåst och jag har känt mig lite blue. Istället fick jag tid att pyssla ihop årets adventsljusstake och bakade peppisar med Oscar.

Båda bilder iPhone 5s

Först var Oscar mest intresserad av att äta degen men sen hjälpte han till att trycka ut hjärtan. På slutet tog han till och med osthyveln själv och försökte lyfta kakorna från bordet till plåten. Jag orkade bara med två plåtar sen gjorde jag pepparnötter av resten. Smidigt!

Tack för degen mamma!

I år tänker jag inte baka någon form av lussebullar. Jag orkar inte och det är alltid så många som ligger kvar i frysen så det känns inte värt det. Det får bli lite godistillverkning istället.

Postat av: mamma

Bättre sent än aldrig ;)

Svar: Hihi, ja verkligen! De blev väldigt goda och krispiga :)
Anna

2015-11-30 @ 17:01:15
Postat av: Harriet

Lussebullar kan ni komma hit o få. 😋

Svar: Jaaa, det låter bra :)
Anna

2015-11-30 @ 19:54:36
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt å va gott det såg ut! Jag ska nog ta å baka med barnen i helgen som kommer!

Glöm inte att kolla in min julkalender där den första luckan öppnas imorgon 1 dec kl 07:30 !!

2015-11-30 @ 22:07:52
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: