Eleven fyller 11 år

Bilder lånade från eleven.se
 
 
Har ni hört att Eleven fyller 11 år? Det gör de i alla fall och har massa fina erbjudande och fri frakt för att fira. Perfekt om skönhetsprylarna börjar sina där hemma eller om julklappshandeln redan har börjat. Det är så skönt och smidigt att handla på nätet tycker jag. Klicka in och kolla vetja!
 
Här ovan har jag samlat 11 av mina skönhetsfavoriter. Alla har jag eller har haft hemma i badrummet och de går att hitta på eleven.se.
- Det mesta av mitt smink är från bareMinerals. Rouge, foundation och borste.
- Nagellack tycker jag är jättekul! Mina favoritmärken är Deborah Lippmann och Essie.
- Naomi Campbells parfym var en av mina första och jag gillar den fortfarande.
- Både ansiktskrämen från Decleor och Dermalogica är jag riktigt nöjd med.
- Shampo och balsam från Matrix har jag kört på i några år nu och tänker inte byta i det närmsta.
- Sist men inte minst så älskar jag allroundkrämen Eight Hour Cream från Elizabeth Arden. Bra till både läppar, nagelband och torr hud.
 
Det blev visst en hel massa reklam i det här inlägget men det här är verkligen storfavoriter hos mig och jag tycker det är kul att dela med mig! Fredagstips helt enkelt :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: