The Beatles på jobbet

 
 
Igår bjöd jobbet på after work på kontoret och eftersom vi har en Beatles-inspirerad kollektion som snart börjar säljas så var temat givet. Partykommittén hade gått all in på dekorationer. Sånt uppskattas!
 
 
 
Vi fick Pimm's att dricka blandat med fruktsoda, jordgubbar, gurka, citron och mynta. Väldigt engelskt och väldigt gott. Senare korkades även Cava upp trots att den inte kan räknas till kvällens tema.
 
 
 
Jag vet inte om det här var en engelsk smörgåstårta eller om den bara fick flaggor som dekoration men den var lite speciell. Istället för vanliga bottnar så var de gjorda av smördeg bredda med massa smör. Fyllningen var en röra av potatis, ärtor och morötter. Ganska god ändå, men jag föredrar nog den traditonella.
 
 
Samtliga bilder iPhone 5s
 
Självklart blev det ett quiz också! Hur kul som helst men mitt lag chansade mest. Inga Beatles-fantaster här inte. Vi fick ändå 8 poäng av 14 möjliga. Vinnarna fick 10 poäng och vann varsitt armband från nya kollektionen! Hade jag vetat det så hade jag pluggat på lite mer ;)
 
After work mitt i veckan är klockrent. Något kul på en "vanlig" dag men man kommer ändå hem i tid. Jag var hemma strax efter kl 20. Skönt!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: