Bakprojektet...

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
Ja, hörru ni... Det var ju det här bakprojektet som jag startade för ett bra tag sedan. Jag tänkte alltså att jag ska bli bättre på att spritsa och på att göra snygga tårtor. Det har inte blivit så mycket med det det senaste. De här stackars muffinsarna var nog det senaste som kom i närheten av att tillhöra projektet. Och de gjorde jag i somras. Spritsningen blev sådär tycker jag men frostingen var väldigt mumsig. Dulce de leche och Philadelphia har jag för mig.
 
Men varför tycker jag det är så svårt att spritsa snyggt? Det ser väldigt lätt ut och jag tror faktiskt inte att det är så svårt. Verkar vara en spärr jag har. Kanske måste det bli så att jag får spritsa något varje helg för att få till det till slut. Oh well, det får vi väl se om det blir något med. Bakprojektet kommer ändå finns kvar. Det är bara oklart hur ofta jag kommer ge mig tillfälle att öva.
 

Postat av: a n n i k a

Gott!

Svar: Ja, muffins med frosting är aldrig fel ;)
Anna

2015-11-25 @ 18:25:19
http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: