Trött Oscar

iPhone 5s
 
Jag fick den här bilden av Johan i morse. Stackars liten. Han hade en jobbig natt och morgon så det är inte så konstigt att han blev trött på soffan. Det är nog återigen tänder som spökar och ska bryta igenom när som helst. Både jag och Johan har dessutom halsont så man kan tänka sig att kanske Oscar också har det eftersom han snorar. 
 
Varje gång han vaknade var han jättetörstig och klunkade massa vatten vilket gjorde att blöjan inte höll tätt i morse. Han ramlade ur vår säng när jag hade gått upp och blev jätteledsen. När han kom upp i min famn för tröst så kände jag plötsligt hur det rann vätska på både tröja och byxor. Det var bara att bära in honom i duschen och byta kläder på mig. Tur jag var uppe i god tid :)
 
Jag hoppas verkligen att Oscars dag bara har blivit bättre. Om en timme får jag åka hem till honom. I eftermiddag kommer också mina föräldrar och syster på besök över helgen. Jag har längtat länge. Vi tjejer ska på pralinkurs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: