Seg bloggning och playdate

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Hej! Det har gått lite segt med bloggandet senaste veckan. Fast jag har massor att skriva om och bilder att visa. Men det har varit så fint väder och då har vi varit ute en del och lekt om dagarna vilket i sin tur resulterar i att jag är tröttare om kvällarna. Men i alla fall, så här startade förra veckan. Färgsprakande tulpaner och en playdate med två mammakompisar.
 
 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Oscar är äldst utav de tre. De andra två är runt 7 och 2 månader. Inte så stor ålderskillnad i det långa loppet men just nu är de verkligen i tre helt olika utvecklingsfaser. Från nyfödd till precis lärt sig sitta till precis lärt sig gå. Livet är häftigt.
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Det nyaste tillskottet i barnaskaran bland vännerna är den här skönheten. Knasigt att man knappt kom ihåg att Oscar också har varit så liten. Så små små händer och fötter.
 
 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Fika blev det såklart också. Jag hade rensat fram lite grejer från frys och kyl men också varit en sväng på Delicato och köpt ett litet paket med lattebitar.
 
Vi får se vad veckan som kommer har att erbjuda! Inget inplanerat än så länge så det kommer åtminstone bli en del öppna förskolan och lekplatser om vädret är fint. Blandat med ärenden hit och dit som vanligt. Jag trivs fint med att vara hemma :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: