Helgens kalas

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Bilder från helgens trevliga kalas. Kl 13 kom gästerna hem till svärmor och då bjöd vi på lunch. Fröknäcke, bröd, sallad, hummus med soltorkade tomater, oliver, ostpaj och ostar. Det kallskurna (salami, korv, skinka och fyllda minipaprikor) köpte vi på Långbro deli. Rekommenderas!
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Härliga italienska viner till maten. Dock inget till mig eftersom jag åkte på lotten att köra hem. Men det är klart att födelsedagsbarnet skulle få dricka vin på sin födelsedag. Helt rätt såklart :)
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Efter lunchen bjöd vi såklart på fika. Svärmor hade gjort en jättegod nötpaj med nutella. Väldigt god! Och så min passionskaka som ni läst om i föregående inlägg.
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
De här cookiesen med nötter, tre sorters choklad och marshmallows (om jag inte missminner mig) hade Johans mamma också gjort. Hur hinner och orkar hon?! De var i alla fall väldigt goda, jag hann äta en halv innan jag fick springa efter Oscar så hoppas på att få en till vid något tillfälle ;)

Postat av: Harriet

Kakor finns i frysen till nästa fika Anna.

Svar: Perfekt :)
Anna

2015-03-23 @ 19:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: