Cityshopping

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Hör och häpna! Jag och Oscar tog oss in till city igår för lite shopping. Jag har länge tänkt att nya tvålpumpar till kök och gästtoalett skulle vara fint. Så det blev dessa tre från Muji. Den runda i porslin ska få stå i köket och de andra på toaletten. Den lilla tänkte jag ha handkräm i och den stora tvål. Nöjd!
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Det blev ett nagellack också. Jag kommer nog testa det ovanpå ett annat. Vi får se vilken färg det blir. Ett liknande lack som detta har jag jagat länge. Deborah Lippmann ska ha ett men det är nästan omöjligt att hitta i Sverige. Essie kommer duga fint också.
 
Nu är det snart dags för nattning av lilleman. Sen sätter jag och maken oss i soffan med pizza och rödvin. Fredagsmys ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: