Sköna helg

 
Jag bjuder på några bilder från helgen. Det har varit en riktigt fin helg. Lugn och skön. Igår var vi på fika hos vänner i sommarvädret. De har verkligen en perfekt trädgård. Stor fin gräsmatta, i princip inga höjdskillnader och massa kul att leka med. Oscar hade jätteroligt, och vi också såklart.
 
Senare på eftermiddagen plockade jag in en bukett blommor från trädgården. Jag såg framför mig hundkex och någon ljus pastell och det var precis vad det blev! Älskar att kunna plocka eget.
 
Idag satte min überduktiga man upp korgar i garaget. Som jag har längtat! Äntligen har vi fått ordning på handskar, sekatörer, spadar och liknande. Att leta efter det man behöver är så irriterande. Den här dagen har också varit mycket ogräsrensande och plantering av blommor för min del mellan skurarna. Kroppen har fått arbeta minsann. Men det behövdes och nu ser det väldigt fint ut, fast det finns mycket kvar att göra...
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L 
 
Lilleman fick upp en kundvagn från garaget som han innan har varit för liten för på grund av att den är för lätt och därför välter. Nu när Oscar är större har han mer kontroll och kan han nog hanter den. Som ni ser på bilden så blev den en hit på en gång :)
 
Imorgon är det måndag igen och en härlig ny vecka! En kort arbetsvecka med midsommarfirande på fredag. Verkligen härligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: