Sandaler till små fötter

Bilder lånade från se.nextdirect.com
 
Jag klickade precis hem ett par sandaler till Oscar. Just de här sandalerna hittade jag i en Next-butik när jag var i London men där fanns de inte i rätt storlek. Kanske lika bra med tanke på att jag knappt fick igen väskan då vi skulle flyga hem, haha. Så igår när vi gick igenom en stor kasse med diverse skor som vi fått från vänner för att se om det fanns något somrigt där i rätt storlek så blev jag mest glad när jag inte hittade något. Jag fick en finfin ursäkt att köpa de här små söta sandalerna som har så mjuk och skön sula. De kan Oscar springa omkring i hela sommaren lång om det blir väder för det.
 
Dessutom, Next har alltid snabb leverans och fri frakt. Perfekt!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: