OOTD

Bilder från arkivet
 
Ibland kommer jag över uttryck och förkortningar här på internet som jag inte har den blekaste vad de betyder. DÅ känner jag mig gammal och inte som den puraste ungdom längre. För ett tag sedan var det OOTD som jag inte visste vad det stod för. Som tur är med internet kan man faktiskt ta reda på i princip allt man vill veta, så jag googlade såklart.
 
OOTD kan ha två betydelser:
- Outfit Of The Day
eller
- Offer Of The Day
 
Det sammanhanget jag läste i var det den första betydelsen som menades. Så då tyckte jag att några somriga bilder på mig från arkivet passade bra. Det är ju ändå juni nu och inte varje dag ni får OOTD-bilder på mig!
 
Då vet ni (och jag) vad OOTD betyder! Om ni inte redan visste såklart :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: