Namnlappar

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L 
 
Vi firade ju midsommar i Göteborg i år och i bilen på vägen hem så passade jag på att beställa namnlappar till Oscar. Och igår kom de i brevlådan. Snabbt jobbat! Jag köpte dem hos namnlappar.se som jag tror att många andra också gör. Till Oscar fick det bli stjärnor och en panda. Sött men inte för barnsligt. Fick ju 120 st så jag tänker att vi kanske kommer använda dem när han är lite större också. Får se hur många som går åt.
 
Tänk att vår lille son har blivit så stor att han ska börja på förskola snart. Eller nu ljuger jag, vi fick faktiskt plats på ett familjedaghem (dagmamma). Det är två pedagoger som har en verksamhet tillsammans i en villa nära oss där ca 12 barn går. Det var vårt 1:a handsval som vi aldrig trodde att vi skulle få. Men det gick vägen. Hoppas att det blir bra, jag har bara hört gott om stället än så länge :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: