Fotosession med 1,5-åringen

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L 
 
Det blev lite bilder idag precis innan läggdags med 1,5-åringen ändå. Jag trodde inte att jag skulle hinna det. Tack heaven för att det är ljust länge så bilderna blir enkla att ta i vårt ljusa vardagsrum.
 
Gunga på älgen är roligt. Jag kan förresten berätta (apropå förra inlägget) att nattningen gick fint idag också. Oscar somnade i egen säng och det tog inte mer än 20 minuter idag. Yippie!
 
Den stora pojken i huset är ikväll på födelsedagsfest så nu ska jag sätta mig i soffan och äta choklad och/eller glass och se på ett avsnitt. Fast först hänga upp lite tvätt. Familjelivet i ett nötskal. Hoppas ni har en härlig fredag vad ni än tar er för!

Postat av: Harriet

Farmors hjärta. Tiden går så fort, stora killen.❤️

2015-06-27 @ 08:50:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: