Utflykt med vänner

iPhone 5s
 
Här kommer lite bilder från gårdagens mysiga utflykt. Vi började i en lekpark i Älvsjö som vi har gått förbi tidigare men aldrig testat. Väldigt trevlig! Inte så mycket folk heller, antagligen på grund av semestertider. Vi mötte upp en annan familj från föräldragruppen. Det skiljer bara några dagar i ålder på pojkarna.
 
Jag var lite skeptisk till en början men det var faktiskt skönt att ta cyklarna dit. Oscar fick åka i sin vagn bakom Johans cykel. Bra köp! Också där får jag erkänna att jag var skeptisk till en början. Jag var rädd att den mest skulle bli stående och ta upp plats i garaget men den har använts ganska flitigt.
 
Canon G16
 
Hela gänget cyklade vidare till ett fik i närheten av lekparken, Fru Marias bak, och åt lunch. Oscar fick en smörgås med leverpastej, Johan västerbottenpaj och jag tog en sallad som var väldigt fräsch och god. Machésallad, sharonfrukt, copa-skinka, mozzarella, olivolja och bröd.
 
 
Oscar tog genast för sig av sin macka. Här kan man inte vänta en endaste sekund när det vankas bröd. Vi tog in några bullar till efterrätt och de skrek han efter på en gång. Antingen har han fattat att det smakar sött eller så såg det "brödet" mycket roligare ut. Han fick smaka några bitar i alla fall annars skulle lugnet vara förstört. Får se hur länge till vi kan lura honom undan från riktig fika...
 
Idag blir lite fixa runt om kring huset och sen besök hos några vänner som köpt och flyttat in i ett nytt hus.

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja, inte alls dumt! Ha en fin dag :)
Anna

2015-07-26 @ 11:58:06
http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: