Semesterbubbel

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L

I söndags firade jag och Johan in semestern med Champagne, egna jordgubbar och praliner på verandan.

Just nu gäller det att ta varje tillfälle i akt att lyxa till vardagen lite. Semestern har inte direkt börjat på bästa sätt. Regnet bryr jag mig inte så mycket om så länge det är varmt och inte är ihållande hela sommaren. Men grabbarna är sjuka också. Johan mer än Oscar. De har inte varit helt friska på länge nu och det börjar verkligen tära. Vi har lång semester ihop men jag hoppas att det blir en förbättring snart snart snart.

Idag tar jag och Oscar en tur till Skärholmen för ytterligare en dos TBE-vaccin så att lilleman är kittad inför resten av sommaren :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: