Kvarterslunch

 
Här om dagen orkade jag inte vispa ihop lunch och det fanns inga matlådor i kylen. Johan hade varit en tur hos läkaren medan jag och Oscar lekte på lekplatsen. Då blev jag väldigt sugen på att luncha på vår lokala pizzeria. De har god mat och de har en stor matsal att sitta i. Kebabsallad till mig, pastan ni skymtar la jag endast till för Oscars skull men han ratade den ändå.
 
 
Inte ofta jag och sonen hamnar på bild tillsammans så det gäller att passa på.
 
Samtliga bilder: Canon G16
 
Oscar ratade som sagt pastan och kebabköttet (grönsakerna brydde jag mig inte ens om att truga med) men Johans pizza norpade han snabbt åt sig en bit av. Det såg ju ut som ett enda stort bröd. Alltså paradiset för Oscar. Den unge herrn har väääldigt långa armar när han siktat in sig på något :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: