Saker som lättar upp vardagen

iPhone 5s
 
Vissa dagar behöver man lite extra pepp. Igår och i förrgår var sådana dagar för mig. Så här ser det ut där jag sitter och arbetar på jobbet. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bilderna på min familj. Det lyfter min dag de dagarna som jag verkligen behöver det.
 
I morse hittade jag citatet ovan och det stämde så bra in på hur jag kände i tisdags. Tänk om jag hade hittat det då! Men nu ska jag verkligen försöka komma ihåg det till nästa gång jag känner att livet inte går som jag vill. För så är det, livet går upp och ner. Och det är så man utvecklas och faktiskt blir starkare. Sen får man inte glömma av allt man har att vara tacksam för. När man tänker efter så finns det oändligt mycket. Stort som litet.
 
Ha en bra dag!

Postat av: mamma

Du är fantastisk, Anna. Glöm aldrig det! <3

Svar: Puss!
Anna

2015-01-17 @ 12:05:32
Postat av: Betti

Du är stark och en inspiration ❤️

Svar: Tack söta :)
Anna

2015-01-18 @ 17:51:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: