På operan i Göteborg

Canon G16
 
När vi firade jul hos mina föräldrar så hade vi också biljetter till operan. Här är jag och min vackra syster när vi väntar på att Kristina från Duvemåla skulle börja.
 
Canon G16
 
Operahuset kanske inte gör sig bäst i grått snöväder men det är en fantastisk byggnad tycker jag. Jag har varit där många gånger. Kristina från Duvemåla var en bra musikal. Jag hade egentligen inga förväntningar. Mina föräldrar hade sett den för massa år sedan då den först sattes upp och de har tyckt om den sedan dess. Vi tyckte alla att den var bra och för mig så var andra akten klart bäst. Det var då de låtarna man känner till kom och historien var som mest spännande. Jätteduktiga sångerskor och sångare också!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: