Nyårsdukningen

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Så här blev nyårsaftons dukning. Känner mig riktigt nöjd. Egentligen hade jag velat ha andra än svarta servetter att göra rosettdekorationerna med men jag hittade inga bättre när jag letade i sista stund. Lika bra är nog det eftersom jag egentligen har köpstopp på servetter. Har alldeles för många som jag måste göra slut på först. Känner ni också igen problemet, att det är så lätt att norpa åt sig ett paket fina servetter fast man inte hade planerat? 
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Inspiration för dukningen hittade jag hos Ellas inspiration och Livet som Emmy. Väldigt duktiga tjejer båda två när det kommer till att duka fint och göra en fest som heter duga.
 
De stora servetterna med stjärnor köpte jag på Ica, stjärnkonfettin hittade jag i en billghetsbutik på Fruängens torg och de stora guldglittriga snöflingorna köpte jag för totalt en tia på Myrorna. Man kan göra mycket med en liten peng :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: