Min plutt

iPhone 5s
 
När vi var på Netonnet i mellandagarna så hittade Oscar en julkula så fort jag släppte ner honom på golvet. Målinriktat kröp han dit och försökte fånga den. Det är verkligen kul att se honom utvecklas. Han verkar ha en förkärlek för grönt också (eller så är det en tillfällighet). Det är alltid de gröna Duplo-klossarna som han kryper runt med. Och innan det så hade han en rund träkloss i grönt som var storfavorit.
 
Idag får han vaccination igen. Jag tror det är tredje gången. Det ska nog gå bra, han har inte fått några märkbara biverkningar tidigare gånger. Hoppas hoppas, min lille plutt.

Postat av: Eva

Hoppas vaccinationen gick bra!

Roligt det där med grönt! Har inte sett de tendenserna med A när det gäller något utom grönsaker, där föredrar han broccoli och ärter :-)

Svar: Vaccinationen gick jättebra men han fick lite feber dagen efter men var ändå vid hyfsat mod. Kul med grönsakerna! Måste bli lite duktigare på att ge O mer grönsaker att smaska på :)
Anna

2015-01-08 @ 21:10:00
Postat av: Syster

Söt bild när han sträcker sig så, och de små söta händerna <3

Spännande det där med gröna saker, måste säga att han gjort ett bra färg val :) Blir kul att se om det håller i sig!

Svar: Ja, han är himla gullig. Tänk om han kommer ha grönt som favoritfärg senare i livet också. I så fall kommer jag vara glad att jag kan säga att vi upptäckte det tidigt :)
Anna

2015-01-09 @ 09:04:26
Postat av: mamma

Lilla gubben ♡

Svar: Ja, han är så gosig vår lille gubbe :)
Anna

2015-01-09 @ 09:07:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: