Idag fyller jag år!

Josefin Landhagens bilder från vårt bröllop.
Ursäkta bildkvalitén, tog dem från Facebook.
 
 Idag är det min födelsedag! Jag fyller hela 31 år och det känns som vilken dag som helst. Förutom att det kommer hända massa kul såklart. Min syster och Henke är på väg upp genom landet as we speak för att fira mig. Ikväll blir det god middag och mys. Och imorgon, då blir det FEST! Förra året när jag fyllde 30 var Oscar knappt en månad gammal. Ett dunderparty passade inte alls så bra just då, men nu ett år senare känner jag att det är perfekt timing och Lilleman kommer ha det lugnt och fint hos sin farmor. Och vad betyder det att ett 30-års party känns klockrent just nu? Antagligen att jag inte är mer än 30 år ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: