Alla hjärtans dag

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade. De senaste dagarna har orken helt enkelt inte funnits. Istället har jag legat på soffan efter lilleman somnat. I princip varje dag har jag somnat ifrån en TV-serie eller bok. Här kommer i alla fall lite bilder från Alla hjärtans dag. En ros till oss var i familjen.
 
 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Små glasshjärtan som jag och Johan åt till dessert efter en perfekt middag med bakad potatis, tillbehör och rödvin. Det var de som jag köpte på Lidl som jag visade paket på i det här inlägget.
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L

I det andra paketet i samma inlägg låg de här hjärtanen. Mums!
 
Så vad har hänt sedan sist då?
 
I söndags åt vi lunch hos vänner som har en son som är lite äldre än Oscar. Vi fick ekologiska geléhjärtan och doppa jordgubbar i choklad till dessert. Gott! Efter det fortsatte vi ut till Arlanda flygplats för att fika med mina föräldrar som tog en hotellnatt där innan sitt tidiga flyg till Jamaica. Där fick också Oscar visa hur duktig han har blivit på att gå och leka en stund på deras rum.
 
Dagarna efter det har jag och Oscar hängt på öppna förskolan varje dag och gjort små ärenden. Igår var det fettisdagen och då åts det såklart semlor också. Härlig vardag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: