Vacker vinterdag



Äntligen har vi fått snö och vinter hemma hos oss! Vilken vacker dag det har varit. Tyvärr har både jag och Johan blivit sjuka de senaste dagarna. Jag började känna mig krasslig redan på Oscars födelsedag och nu är det som Niagarafallet från näsan.

I alla fall. Idag var första dagen med snö för oss här hemma så självklart fick vi ta på oss och gå ut en sväng. Det behövde vi alla tre efter mycket innesittande och det gååår inte att sitta inne en dag som den här!




Samtliga bilder iPhone 6s

Vi har haft kring -6 hela dagen och nu har det sjunkit till -9 grader. Det är verkligen skönt att vi alla har ordentliga vinterkläder att ta på. Innan jag träffade Johan så existerade inte vinterkängor, termobyxor och underställ i min garderob. Vi kittade upp mig inför en skidresa och det är jag väldigt glad över nu när man är småbarnsförälder! 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: