Så blev novemberlistan

Huset - Den här månaden SKA tvättstugan rensas på gamla handdukar och lakan som aldrig används. Därefter möblera om lite lätt i samma rum. Rensa bort lite gamla blommor.
Både tvättstugan och blommorna är påbörjade. Inte helt färdigställt.
 
Pyssel - Jag håller på att göra egna cupcake toppers till Oscars kalas. Färdigställa dem.
Nej, de har inte blivit färdiga. Däremot har jag gjort egna pompoms till Oscars kalas!
 
 
 
Baka - Jag ska testa ett recept på Snicker doodles.
Jag och Oscar bakade pepparkakor istället. Kladdigt och mysigt! Bakade också smördegskorgar och äppelrosor till AW med kollegorna.
 
 
 
Välgörenhet - Ska kolla upp mer info om Skokartongsappellen. Blir den av? Var kan man lämna in? Osv.
Den blir av! Mer info angående inlämningsställen kommer längre fram.
 
Ego - Jag ska boka frisörtid och/eller köpa nya träningsskor. 
Nya träningsskor köpta och invigna! Frisörtid bokad, på måndag ska jag äntligen fräscha till håret. Det är så torrt och slitet i topparna nu.
 
Träning - Jag ska få till min sista PT-timma. Nu har jag varit krasslig lite för länge.
Efter att jag ställt in två gånger och min PT en gång så fick vi äntligen till det i onsdags på lunchen. Shit vilket hårt pass! Det började flimra framför ögonen vid ett tillfälle och nu har jag skön träningsvärk.
 
Familj - Fortsätta att lägga undan skärmar och leka på riktigt istället.
Det här har vi lyckats riktigt bra med trots att det har varit såå många gånger jag har velat ge upp. Oscar är riktigt bestämd med vad han vill och inte vill just nu.
 
Piff - Mer advents- och julmys ska plockas fram.
Stjärnor i fönstren (Oscar älskar dem!), hyacinter på matsalsbordet och lite annat smått pryder nu hemmet.
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Jobb - Har inte lust med något jobbmål den här månaden. Jag tänker köra på som vanligt och har alltid mycket att göra i vilket fall.
I stort har det varit mycket att göra. Stora projekt som påverkar mer eller mindre de flesta på företaget. Jag har tagit en utmaning trots att jag inte ville sätta några mål.
 
Bilder - Jag ska beställa bilder på Oscar att rama in och sätta i hans bok.
Det här är kanske den punkten som jag vill få till mest av allt. Men jag är inte så sugen på att sitta vid datorn om kvällarna. Den har alltså fortfarande inte blivit av.

Postat av: mamma

Du är så duktig, Anna <3

Svar: Tack söta mamma, man gör sitt bästa :)
Anna

2015-12-06 @ 01:37:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: