Oscars julpyssel

 
 
Några dagar innan Oscar gick på julledighet från Smarta barn så fick han med sig en påse julpyssel hem som han gjort själv. Lite har han nog fått hjälp med såklart men hur glad blir man inte?! Jag tycker verkligen sånt där är superkul och jag blir alldeles varm i hjärtat. Min pojk har julpysslat :)
 
Förresten, ser ni att Rudolf är gjord på Oscars händer och ena fot? Gulligt!
 
 
 
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Pysslet pryder nu vårt hem lite här och där och ska sedan packas ned försiktigt så att det håller till nästa jul. Jag kommer nog alltid vilja pryda hemmet med barnpyssel. Det hör ju till hela grejen att ha barn tycker jag. Någon (jag kommer inte ihåg vem) berättade om ett barn på förskola som inte ville visa sitt pyssel för föräldrarna eftersom det aldrig fick vara framme ändå. Han/hon ville därför inte berätta för att istället få ha det för sig själv på rummet att titta på. Sånt sticker verkligen i hjärtat tycker jag. Såklart förstår jag att man inte kan ha framme allt när man har flera barn som pysslat i flera år. Men kanske att barnen kan få vara med och bestämma vad som ska vara framme då?
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: