Ljusare tider

 
Eftersom vintern inte vill krypa fram ur sin vrå på riktigt så drömmer jag mig tillbaka till sommaren som var. Inte blev det mycket bloggande då men jag har jättemånga fina bilder. Vi var långlediga hela familjen i nästan två månader och hittade på massor med skoj samtidigt som vi också hade tid att ta det lugnt hemma. Bilderna är från Strömstad och Baldersnäs.
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D
 
Fotografierna framkallar så varma härliga minnen men jag längtar nog inte så mycket dit ändå. Trots vinterns frånvaro så har jag sköna julkänslor. Nu är det ju bara 2 ½ vecka kvar till julafton!

Postat av: Karin O

Vad härligt det ser ut!
Jag är ändå ganska mkt höst-och vintermänniska så njuter av myset just nu, speciellt i juletid:)
Trevlig helg!

Svar: Jo, jag älskar också julen och denna mysiga årstid. Eller snarare så att jag ser tjusningen i alla våra årstider. Passar på att mysa lite extra nu i mörkret. Våren, sommaren och den ljusa tiden kommer fort nog ändå :)
Anna

2015-12-18 @ 11:42:48
http://kakansemlanoliven.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: