Zetas i ett nötskal







Samtliga bilder: iPhone 5s

Bilder från idag då jag var på Zetas med en kvist från en av våra buskar. Fick reda på att det är en Vit tibast. Jättegiftig! Men tydligen sällsynt och svår att få tag på. Det blir nog till att hängna in den så att inte små fingrar är där och busar.

Jag vill alltid shoppa loss när jag är på Zetas. Sådan härlig inspiration och allt är väldigt vackert. Skulle kunna flanera runt där flera dagar i veckan. Speciellt när det är så soligt och varmt som idag. Då får jag verkligen semester- och utomlandskänslor :)

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Åååå jag älskar Zetas!! Finns så mycket vackert där!!

Svar: Eller hur?! Det är verkligen underbart där. Bor du i närheten? Jag har turen att kunna promenera dit nu när jag är mammaledig :)
Anna

2015-04-21 @ 14:22:21
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: