Påskpyssel

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Nu är äntligen påsk här! Jag tycker verkligen om påsk. Det betyder att jag får åka till landet med min lilla familj och sammanstråla med resten av gänget från Partille.
 
I år är det ett sådant här påskkort som blev det enda pyntet i vårt hem. Vi är nästan aldrig hemma på påsk men jag brukar ändå köpa hem ris som jag dekorerar och hänga en krans på dörren. Jag har inte brytt mig i år eftersom Oscar är på det mesta och når så högt upp nu att riset antagligen skulle hamna på golvet till slut i ett kras. I alla fall, jag och Oscar hjälptes åt i förra veckan att pyssla ihop några sådana här kort på öppna förskolan. Jag tycker att det är så roligt! Oscar var inte på samma humör. Men vi fick till några handavtryck och det fick bli mina fingrar som gjorde kycklingar. Mysigt :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: