Grattis till bilen!

Lånad bild 

Jag måste säga grattis till min syster och hennes sambo som har köpt sin första bil idag! Innan har de inte haft behovet eftersom båda har pluggat men nu har båda fått jobb och min systers är en bit bort så då blev bil ett måste. Vår pappa som jobbar med bilar hjälpte till att hitta en riktigt fin och lagom bil. En röd Ford Focus. Grattis grattis!

Det ska tilläggas att jag själv aldrig har köpt bil, de vuxenpoängen får vi se om jag någonsin tar.

Postat av: Syster

Tack tack fina syster! Känns väldig bra och kul att bilen är så fin, nu ska vi bara försöka hålla den lika fin ;)

Svar: Ja, det blir utmaningen. Att sköta om den. Men det kommer gå galant :)
Anna

2015-04-09 @ 14:40:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: