En lugn tjejkväll

Canon G16
 
Förra veckan hade jag en kompis från Göteborg på besök. Vi började besöket med att jag mötte upp på centralen för att sedan äta middag på Wagamama tillsammans med hennes syster.
 
Canon G16
 
Jag har varit där en gång innan. Det är trevligt där! Den här gången tog jag en av deras curry-rätter. Jättegott men mycket mat.
 
Canon G16
 
 Systrarana åt dumplings. Jag fick smaka, de var väldigt goda. Massa härliga smaker. Nästa gång är det jag som tar dumplings!
 
Canon G16
 
Vi gick vidare till Waterfront hotellets lobbybar. Det ligger i princip vägg i vägg med Wagamama. Där tog vi varsitt glas vitt i en härligt avslappnad miljö. 
 
Canon G16
 
Hotellbarer borde man gå till lite oftare. Oftast lugnt och "loungigt". Precis vad man behöver när man faktiskt vill umgås och höra vad ens kompisar säger. Ta ett glas och lite snacks. Prata hit och dit. Inte värsta partyt. Tänk, man känner sig lite extra vuxen när man har nåt det stadiet att det inte alltid måste vara fest när man tar en drink. Eller är det gammal det kallas? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: