Fru Marias bak

Utrustning: iPhone 5s

Idag hade jag och Oscar en blind date kan man säga. Vi träffade Mette med sonen Milo som jag fått kontakt med via Instagram. Jag var lite kluven eftersom Oscar hade feber under natten om vi skulle gå eller inte. Men eftersom han var feberfri när vi vaknade så tyckte jag att det var en lagom lugn aktivitet för dagen.

Utrustning: iPhone 5s

Vi träffades vid ett jättetrevligt fik som jag inte hade hunnit besöka än trots att vi inte bor så långt ifrån. Fru Marias bak. 

Utrustning: iPhone 5s

Jag blev inte besviken. De kan verkligen det där med bakning och jag försåg mig med en fantastisk kardemummabulle och en chailatte. Hit måste jag gå igen!

Utrustning: iPhone 5s

Så hur var dejten då? Jättebra faktiskt. Vi hade massor gemensamt. Båda gillar att baka, fota och fika bland annat. Mette är också mammaledig med sin yngsta son som är två månader äldre än Oscar. Vi kommer absolut ses igen, kul med nya bekantskaper :)

Nu ska jag träffa jobbet för bowling och middag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: