Blommor och blad

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Blommor i huset gör mig verkligen extra glad. Det lyser upp och ger rummen en helt annan känsla. Mer ombonat. Mer levande. Och mer själ i hemmet.
 
Den här gången lyckades jag få tag på riktigt fina rosor. De rosa är från bukett och de vita är styck. Tyckte att färgkombinationen blev perfekt i min smak också. Ljusa härliga pasteller. Om någon månad går jag nog in på lite mer höstfärger men än så länge så får de skira färgerna stanna kvar.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Också vasen på gästtoaletten fick ett fång blommor och helt plötsligt blev det lilla rummet väldigt mycket trevligare. Jag tycker att första intryck är viktigt och det är just vad det blir i ett badrum eftersom man ser buketten direkt när man kommer in.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: