Tröttheten vinner

iPhone 5s

Inte mycket aktivitet här nu. Jag är såå trött. Det är knasiga nätter. Oscar är förkyld med en näsa som rinner hela tiden och dessutom kommer tre tänder på en gång i övre käken. Alla har precis brutit igenom. Blir det bättre då eller? 

Det slutar alltid med att han hamnar i vår säng. Mysigt men det blir lite sämre sömn för oss föräldrar såklart. Sen är både jag och Johan trötta nu efter så många månader av upphackad sömn. Men det är ju ingen idé att klaga egentligen, alla som bildar familj får gå igenom det här. Och det är absolut värt det, alla gånger.

Imorgon kommer mina föräldrar på besök över helgen, det ser jag fram emot!


Postat av: mamma

Ja, idag kommer vi. Då hoppas jag att ni ska kunna vila lite♥

2014-10-17 @ 08:34:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: