Oscars siffror

Utrustning: iPhone 5s

Jag har ju glömt att berätta hur mycket Oscar väger och mäter nu efter 9-månaders besöket på BVC. Han är nu 73 cm lång och väger 10,12 kg. Stora grabben :)

På bilden är vi på väg till Oscars farmor på hans första sleep over eftersom jag och Johan fick gå på inflyttningsfest i helgen. Efter att inte ha fått sova en hel natt på ungefär ett år om man räknar med slutet på graviditeten så var det lite konstigt att det ändå kändes så naturligt att få sova utan avbrott. Skulle kunna vänja mig vid fler sådana nätter...

Postat av: Sylvia

Gud vad lyxigt att få sova ut! Och gå på fest så klart, men mest avundsjuk är jag på sömnen ;) Här har jag en förkyld grabb + fler tänder på väg så inte särskilt myckte sömn nu..

Svar: Ja eller hur! Det kändes både konstigt och hur naturligt som helst att få sova ut :)
Anna

2014-10-08 @ 12:37:14
http://acancersmind.blogspot.com
Postat av: Harriet

Vill ni sova så är det bara att komma hit med lilla prinsen. Farmor kan sova en annan gång. Kram

Svar: Tack söta du, blir det riktigt illa så ska vi komma ihåg det. Men nu är det lite bättre faktiskt. Hoppas det dröjer nu innan fler tänder ska igenom...
Anna

2014-10-08 @ 19:04:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: