Drömmar

 
Det finns många drömmar i min knopp. Fast jag måste ändå säga att jag lever drömmen. Jag har en helt underbar familj. Mannen i mitt liv, vår härlige son och alla ni andra som vet vilka ni är. Vi bor i ett fint hus i ett område där vi verkligen trivs. Jag har många fina vänner. Gamla som nya. På håll och i närhet. Jag har ett jobb som jag trivs med. Och såklart en hel massa materiella ting. Det finns mycket som jag är tacksam över.
 
Men det är väl ändå så att människan är byggd efter att hela tiden sträva mot nya mål. Just nu drömmer jag om att bli en bättre fotograf. Baka mycket, mycket mer. Ha tid till bloggen och göra den till något större. Att träna mer, gärna på morgon eller lunch.
 
Jag är nog inte en människa som naturligt har massa massa energi att göra av med. Så har jag alltid känt och det i sin tur gör att mina drömmar hamnar på efterkälken. Jag var en ganska trött person redan innan jag fick barn och har inte blivit piggare efter. Någon dag här och där (ganska sällsynta) har jag massa energi och då får jag mycket gjort. Det är de dagarna som jag hela tiden längtar efter. Men jag försöker också leva i nuet, det är viktigt framför allt. Allt som oftast lyckas jag, men drömma, det måste man ändå få göra. Och vem vet, en dag kanske jag ser till att någon av dem blir sann :)

Postat av: mamma

Vilket fint inlägg <3 Du kommer att lyckas!

Svar: Tack bästa mamma, du med! <3
Anna

2014-10-29 @ 19:35:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: