Chokladfestivalen

Utrustning: iPhone 5s

Idag är det fredag!

Men igår var det torsdag och då var jag, Johan och en kompis på Stockholmsmässan. Det var både Hem & villa och Bak- & chokladfestivalen. Egentligen tycker jag inte att det var så mycket utställare i själva bak-kategorin. Nästa år hoppas jag på fler företag som ställer ut tårtverktyg, sugarpaste osv. 

Men det var kul att lyssna till Leila Lindholm och smaka på hennes granola tillsammans med lite yoghurt och bär. Hon pratar alla dagar kl 14.00, idag och i helgen. Sen shoppade jag lite grejer i hennes monter. De hade 40% på alla emaljprodukter för det var 2:a sortering. Svärmor fick lite choklad också som tack för barnvakten.

Vi avslutade dagen med en god men enkel fisksoppa hemma hos oss. Man köper Keldas fisksoppa och tillsätter fänkål, tomat och lax. Mycket trevlig torsdag! :)

Postat av: Anna-Kairn

Jag är så sur för att jag missade Chokladfestivalen i år :(

Svar: Ja, den är himla kul att gå på. Men ett år går snabbt och snart är den här igen :)
Anna


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: