Smycketips

Bilder lånade från jennylinde.se
 
Helt plötsligt kom jag att tänka på en tjej som jag träffade då jag hade praktik som guldsmed i Göteborg. Hon hade varit lärling på samma plats men arbetade nu med eget företag och kom förbi lite då och då för att låna större maskiner. Jenny Linde heter hon, jag är imponerad över mig själv att jag kom ihåg efternamnet det var ju så längesedan jag träffade henne nu. Hon gör vackra smycken i både silver och guld. Kika gärna in på hennes hemsida jennylinde.se.
 
Nu när jag inte gör några egna smycken så tycker jag det är roligt att tipsa om andra duktiga tjejer och killar. Alla behöver en extra knuff. Och nu när julen närmar sig så är det här även ett bra julklappstips. Jag hoppas att det går bra för Jenny, hon är väldigt driftig. Min favorit är nog örhängena av hon och han :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: