Favoriter från helgen

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Här är två favoritbilder från en härlig helg. I lördags innan babysimmet njöt vi av vädret och passade på att fixa i trädgården. Är inte det här något av det gulligaste ni har sett? Det är det i alla fall för mig. Vilken bra idé Johan fick att ha Oscar på magen samtidigt som gräset blev klippt. På det sättet blev alla nöjda och jag kunde samtidigt rensa ogräs.
 
Och oroa er inte. Vår gräsklippare samlar upp gräset i en behållare där bak så det är inget som sprätter ut och riskerar att komma på lilleman. Barnvänligt och vi sparar tid genom att inte behöva kratta :)

Postat av: Eva

Blev full i skratt när jag såg de här fotona. Inte för att de är roliga utan för att jag insåg att jag, och min syster med två barn, har använt selen fel i fem år. Vi har tyckt att den varit dålig när vi burit barnen frånvända för att den nedvikta delen floppar upp framför ansiktet på barnet. Har fått hålla i flärpen hela tiden. Vi har haft de övre spännena och remmarna ovanför armarna på barnen istf under armarna som på Oscar... Till vårt försvar så har vi inte haft någon beskrivning.... hahaha
Tack för att vi äntligen fick se hur man SKA ha den! :-)

Kram Eva

Svar: Haha, vad kul att vi kunde lära ut något. Det är sådär ibland, man testar en grej och tänker inte alls på att det kan finnas ett annat sätt att testa. Det känner jag igen med många grejer. Förstår att det måste varit irriterande att den nedvikta delen floppat upp. Tycker förresten att det är så klockrent att bära barnen framåtvända nu. Oscar är mycket mer nöjd på det hållet nu än åt andra då han inte ser något. Så kul att se dem utvecklas :)
Kram!
Anna

2014-05-18 @ 22:26:31
Postat av: Harriet

Fina killar. Farmor kan ju komma o leka med Oscar också så får ni jobba. Kram

Svar: Ja, det är ju en jättebra idé. Det får vi planera in någon gång :)
Anna

2014-05-19 @ 18:13:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: