Dagarna som går

Utrustning: iPhone 4

Nu var det ett tag sedan jag tittade in här. Dagarna går så fort och på något sätt har bloggen hamnat sist i prioriteringslistan. Det vill jag inte egentligen att den ska göra men orken har inte riktigt funnits. 

Här är några bilder på vad som har hänt i livet det senaste. Oscar har varit både charmig och bråkig. Men mest söt såklart. Han har flyttat in i sitt rum och sin spjälsäng.

Jag har lagat en god panerad laxmiddag. Panerad fisk är verkligen jättegott!

Min syster har varit på besök. En av dagarna tog vi en lunch på Zetas. Jag åt chèvresallad. Det var mer än ett år sedan sist. Såå gott!

Igår tog jag och Oscar en utflykt till Plantagen. Jag hade fått tips om att man kunde hitta frostfria krukor där. Kopior på Lindesbergskrukan. Två fick följa med hem och ersätta två andra som spruckit i vinter. Happy! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: