Armbandsförsäljning

Utrustning: iPhone 4
 
I lördags sålde jag det vita armbandet ovan till min svärmor som skulle ge det till en väninna i födelsedagspresent. Annars var det längesedan jag sålde något nu. Det blir inte av att jag gör så mycket smycken sedan jag började jobba som guldsmed på heltid och nu när jag är mammaledig så har det inte heller hamnat på prioriteringslistan. Men jag har lite färdiga grejer hemma sedan tiden då jag hade smycken på en frisörsalong. Det är jag väldigt glad för nu.
 
Och efter att jag la upp den här bilden på Instagram så fick jag en spekulant på armbandet med svarta pärlor. Kanske får jag också göra ett matchande halsband till. Kul! :)
 
 Och vet ni vad jag kom på? Nu till sommaren vore det kul med lite nya fräscha smycken. Jag har inte så mycket pengar att köpa för. Men. Jag har massa pärlor och stenar som bara ligger och väntar på att bli ihopmonterade till något användbart. Guldgruva för en mamma!

Postat av: mamma

Du gör så mycket vackra smycken :)

Svar: Tack sötis :)
Anna

2014-05-15 @ 11:24:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: