Underbart väder!

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det har varit två underbara dagar! Vilken tur att jag tog på en vårjacka igår när jag och mammorna var på promenad. Svettades gjorde jag nämligen ändå i de två timmar som jag var ute på tur i världens finaste väder. Kände mig helt slut när jag kom hem. Men trevligt hade vi :)
 
Idag var om möjligt ännu bättre. Jag och lilleman tog en tur till Delicato och införskaffade massa gott till fikat som vi ska ha hos mina föräldrar i helgen. Oscar somnade på den lilla stunden vi var ute så när vi kom tillbaka passade jag på att plantera lite vårblommor i krukorna utanför dörren. Glädje.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det märks att han sover väldigt gott utomhus för han sov riktigt länge trots att vagnen inte rörde sig längre. Efter blommorna hann jag till och med fixa lite inomhus och sen satte jag mig på verandan i t-shirt, gick igenom posten och bara njöt av solen som värmde mina kinder medan lilleman sov och sov.
 
Eftersom jag alltid har sett tjusningen i alla årstider så har jag aldrig riktigt varit den som har längtat så innerligt efter våren som många andra gör. Men när det kommer dagar som dessa, då vet man ändå vad man saknat så länge eftersom det lämnar sådan energi och lyckorus efter sig i hela kroppen. Låt nu våren vara här för att stanna pretty please :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: